A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2010. október 24., vasárnap

2. Félhomály (4. rész)



KEDVESEM ÉLESEN BESZÍVTA A LEVEGŐT. – Nem – felelte közömbösen. – Igazság szerint el is feledkeztem róluk – tette hozzá halkan.
Próbáltam megőrizni a könnyed csevegés hangulatát, mintha nem a kapcsolatunk egyik legborzalmasabb emlékét idézném fel. Emlékeztetnem kellett magam, hogy ez az egyetlen megoldás, amivel távol tarthatom Tőle Victoriát.
– Hát, ami azt illeti, még van egy kis időnk – kezdtem óvatosan. – A szobafogságodnak vége… és úgyse terveztünk semmit erre a hétvégére, mert azt ugye kerek perec megtagadtad, hogy elgyere velem a ballagási bálra – mosolyogtam a makacsságán. – Miért ne ünnepelhetnénk meg így a szabadulásodat? – mormoltam.
– Úgy, hogy elmegyünk Floridába? – csodálkozott el.
– Mintha valami olyasmit mondtál volna, hogy az amerikai kontinens határain belül szabadon mozoghatsz.
Bella gyanakvóan méregetett. Láttam az arcán, hogy igyekszik fényt deríteni az összeesküvésre. Szerencsére nem látott át rajtam.
– Szóval? – nógattam. – Elmegyünk meglátogatni Renée-t vagy sem?
– Charlie ebbe sose fog beleegyezni.
– Charlie nem tilthatja meg, hogy meglátogasd anyádat. Még mindig ő a kijelölt gondviselőd – mutattam rá.
– Nekem nincsen semmiféle gondviselőm. Felnőtt ember vagyok – mondta dacosan.
– Pontosan – ironizáltam.
Szerelmem a gondolataiba mélyedt; mindvégig feszülten figyeltem. Úgy tűnt komolyan megfontolja a hallottakat.
– Nem, ezen a hétvégén nem lehet – sóhajtott fel végül.
– Miért nem? – értetlenkedtem.
– Nem akarok összeveszni Charlie-val. Várjunk még egy kicsit! Még csak most bocsátott meg nekem.
– Szerintem ez a hétvége tökéletes lenne – mormoltam lágyan.
A kívánt hatás elmaradt; kedvesem megrázta a fejét. – Majd máskor.
– Tudod, nem te voltál az egyetlen, aki ki se tehette a lábát ebből a házból – váltottam keményebb hangnemre. Mindenképpen meg kellett győznöm! Nem maradhat a városban a hétvégére!
– Te mehetsz bárhová, ahová csak akarsz.
– A külvilág semmit nem jelent számomra, ha nem vagy velem – enyhültem meg.
Bella égnek emelte a tekintetét.
– Komolyan beszélek.
– Azért csak lassan a testtel, ami a külvilágot illeti, rendben? Például kezdhetnénk egy mozival Port Angelesben.
– Öhm – nyögtem fel. Természetesen nem ez lett volna az első eset, hogy moziba viszem Őt. De most rá kell vennem, hogy elhagyjuk a várost, sőt még a környékét is. Nem tehetem kockára az életét. Bármennyire éberek és óvatosak is vagyunk. Neki tökéletes biztonságban kell lennie!
– Mindegy, hagyjuk! Majd később még beszélünk róla – ígérte.
– Nincs miről beszélnünk – vontam vállat.
– Oké, akkor váltsunk témát. Mit látott Alice ebédnél? – kérdezte az arcomat fürkészve.
Nyugodtnak kellett maradnom. A vonásaim nem árulkodhattak a feszültségemről. Reméltem, hogy már rég elfeledkezett a menzán történtekről. Most is tévedtem, ahogy általában, Vele kapcsolatban.

– Jaspert látta valami idegen helyen, valahol délnyugaton, a régi… családjától nem messze, legalábbis Alice úgy gondolja. Jaspernek állítólag nem áll szándékában visszamenni hozzájuk – vettem egy mély lélegzetet. – De Alice-t aggasztja a dolog.
– Ah. – Elmerengett egy pillanatra. – Ezt eddig miért nem mondtad?
– Nem tudtam, hogy észrevetted – feleltem könnyedén. – Különben is, valószínűleg semmi jelentősége az egésznek – ferdítettem. Látszólag sikerült meggyőznöm, hogy Alice látomása nem egy baljós, sötét jövőt vetített előre.
– Ideje lemennünk a nappaliba – mondtam végül.

A házi feladatokkal hamar végeztem, és kihasználtam az időt, hogy teljes figyelmemet Bellára fókuszáljam. Olyan bájos volt, amikor koncentrált. A homlokán megjelent a gondolkodó ránc, ahogy a matematika példák fölé görnyedt. Miután végzett, segítettem Neki vacsorát készíteni. Igaz, az alapanyagok számomra túlságosan is visszataszítóak voltak, de szerettem volna elkerülni, hogy megvágja magát. Miközben felcsíkoztam a húst, hirtelen bűntudatom támadt amiatt, amit elkövetni készülök ellene. Csak remélhettem, hogy hamar megbocsájt nekem. Charlie nem fog repesni az örömtől, de a végén azt hiszem, beleegyezik.

10 megjegyzés:

  1. Szia Aby!

    Szokás szerint, nagyon jól sikerült a fejezet, úgy olvastam volna még. Továbbra is szeretem a te Edwardodat, a gondolatait, az érzelmeit, ahogy védelmezi Bellát. Várom a folytatást.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  2. Szia Aby!
    Úgy örülök,hogy végre visszatért Edward.Nagyon tetszettek az aggódó,titkolózó,szerelmes,gyengéd gondolatai.Jó volt újra az Eclipse világában Edward szemszögéből.Köszi az élményt!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem is nagyon, de tényleg NAGYON tetszett ez a fejezet is! Csak egy picurt rövidke lett... de Ne aggódj! Amíg ilyen jókat írsz, én a rövid fejezetekkel is megelégszem! :D
    Alig várom a következőt!!!

    VálaszTörlés
  4. szia Aby!!
    huhhh, most elmaradt az éjszakázás.pedig multkor is jó kis csapat jött össze (Y) Molly és a kávés/teás/kakaós bögre :PP
    jó volt a fejezet. tetszett. úúgy olvastam vna még tovább :P
    remélem hamar lessz friss.siess.nagyon várom.. ck tudod, azok a fránya tűűk.... XDXD
    puszi
    Macy*-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett :D
    most annyira mást nem is tok írni .. :)
    várom a folytatást
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  6. Szia Aby!
    Igazán ügyes vagy,jó olvasni amit írsz.Kár,hogy nem tudom letölteni a gépemre,mert kinyomtatva sokkal élvezetesebb./Nem lopni akartam/
    Puszi:t69

    VálaszTörlés
  7. Kedves Névtelen!

    Nagyon szépen köszönöm! :)
    Kérlek, írj nekem egy e-mailt az abigel_aby@velvet.hu-ra. :)

    Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek a dicséretet, örülök, hogy tetszett a fejezet. :)

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  8. Szia Aby!
    Írtam mailt.Puszi:t69

    VálaszTörlés
  9. Szia Drága!
    Jó volt elolvasni, már jó rég hallottam a szádból, és röstellem is magam, hogy eddig nem volt időm kommentet írni. De tudod, mennyi dolgom van mostanság. Ez van sajna.
    A fejezet szuper lett, mint mindig. Ahogy olvastam, egy szállóige kúszott be a fejembe: a cél szentesíti az eszközt. Azt hiszem, ez most nagyon illik arra, amit Edward forral.
    Köszi az élményt újra!
    Puszillak!
    Atyusod

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected