A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2011. április 3., vasárnap

4. Kötelék (1. rész)



EGÉSZ HÉTEN FIGYELTEM ŐT; igyekezett eltitkolni előlem, hogy mennyire kétségbe van esve. Próbált bátornak tűnni, én azonban a képességem nélkül is biztos voltam benne, hogy ez csupán a látszat, valójában halálra van rémülve. Miattam tette, hogy ne legyen bűntudatom és ne hibáztassam magam, pedig kizárólag én vagyok az oka, hogy a nőstény Őt akarja és már-már megszállottan üldözi. De nem hagyom, hogy elérje a célját.

A hétvégére Alice nem jelezte, hogy újra felbukkanna, és Bella azonnal kapott az alkalmon, hogy vadászni küldjön a testvéreimmel.
– Menj és érezd jól magad! – parancsolt rám bájosan. – Ja, és csomagolj nekem pár pumát! – tréfálkozott.
Elnevettem magam a képtelen ötleten, de engedelmeskedtem.
– Hajnalban indulunk – mosolyogtam. Éjszakára semmiképp sem akartam magára hagyni, és szavak nélkül is tisztában voltam vele, hogy hálás ezért nekem.
Nagyon nehezemre esett távol lennem tőle, és tudtam, hogy Ő ugyanígy érez. Mióta visszatértünk Olaszországból, elválaszthatatlanok voltunk. A történtek után a szerelmünk még szorosabban fűzött egymáshoz minket, mint valaha. Én pedig önző módon hagytam, hogy ez megtörténjen. Amíg önszántából el nem küld, addig vele maradok. Megígértem.
– Itt fogok vadászni a környéken – lépett oda hozzánk Alice a parkolóban. – Tizenöt percen belül otthon vagyok, ha szükséged van rám. Majd rajtad tartom a szemem bajügyben! – figyelmeztette. – Ne aggódj, Edward! Nem jut el a kutyák földjére, azt garantálom! – mosolygott rám cinkosul.
Bella elfintorodott. Természetesen pontosan tudta, hogy a húgom mire céloz.

Szombat hajnalban lágy csókot nyomtam a homlokára, miközben a párnájára helyeztem a pár soros üzenetet:
Olyan hamar visszajövök, hogy nem is lesz időd hiányolni.
Vigyázz a szívemre itt hagytam nálad!

A többiek már indulásra készen vártak.
– Grizzlyre fel! – harsogta Emmett Rosalie oldalán.
Mindannyian futásnak eredtünk. Alice, ahogy ígérte, a közelben maradt.
Remélem, komolyan vette a figyelmeztetésem, és nem próbálkozik semmivel! – Valószínűleg megsúgta neki az előérzete, hogy valami történni fog vagy csak egyszerűen túl jól ismerte Bellát.

Jasperrel, Rosalie-val és Emmettel a hegyek felé vettük az irányt. Alice Esmével és Carlisle-lal egy szarvascsordát vett üldözőbe, hogy bármikor szerelmem „segítségére” siethessen.
A többiekkel felszabadult légkörben közeledtünk a magas hegyekhez. Lelassítottam magam a testvéreim tempójához, és kényelmesen futottam velük együtt.
– Mi az öcskös? Talán fáj a lábad? – csipkelődött Emmett.
– Ha fájna, még akkor sem futnék olyan lajhár módra, mint te! – vágtam vissza.
Emmett öblösen felnevetett, visszhangzott tőle az egész erdő.
Másfél órája lehettünk úton, amikor a zsebemben megcsörrent a telefonom. Megtorpantam, mialatt rémülten meredtem a kijelzőre.
– Alice? – szóltam bele ijedten a készülékbe.
– Edward, Bella átlépte a határt – közölte higgadtan. – Láttam, hogy elindul, de nem tudtam megállítani – hadarta, mielőtt megszólalhattam volna.
– Indulok! – mondtam, miközben igyekeztem nem összeroppantani a mobilomat.
– Teljesen felesleges – próbált lebeszélni. – Most úgysem tehetünk semmi mást, mint várunk.
Nem válaszoltam, csak egyszerűen bontottam a vonalat.
– Vissza kell mennem – mondtam a többieknek, miközben gondolkodás nélkül futásnak eredtem.
Mi történt? – értetlenkedett Jasper és Emmett a fejemben.
– Bella! – adtam gyors magyarázatot.
Bella nélkül tényleg unalmas lenne az életünk – kacagott fel Emmett, mire felmordultam.

Miközben hazafelé tartottam, igyekeztem nem a legrosszabbra gondolni. A fák között suhantam, és most kifejezetten lassúnak éreztem magam. Már csak alig egy mérföldnyire voltam tőlük. Gondolatban a legnagyobb őrültségre készültem: meg akartam szegni a szerződést. Senki sem akadályozhat meg abban, hogy épségben visszahozzam Bellát.

Amikor odaértem, Alice, Esme és Carlisle kétségbeesetten álltak a határvonal mentén.
– Tennünk kell valamit! – néztem Carlisle-ra esdekelve. – Nem veszíthetem el Őt! Utána kell mennünk! Akár meg is… – elcsuklott a hangom. Képtelen voltam befejezni a mondatot. A gondolat, hogy megsérülhet, tonnás súlyként nehezedett a mellkasomra, és úgy éreztem, nem vagyok képes elviselni ekkora fájdalmat.
– Nem léphetünk az ő földjükre – helyezte a vállamra a kezét Carlisle.
– Sajnálom, Edward! – szabadkozott Alice, miközben a földet bámulta. – Nem láthattam előre – suttogta.
Képtelen voltam válaszolni nekik.
– Nem értem, mi történhetett – roskadt magába Alice. – Egy órával ezelőtt egyszerűen eltűnt – csóválta meg a fejét. – Hirtelen hozta meg a döntést. Nem tudhattam – mondta megtörten.
– Érte megyek! – A kijelentésemet tett követte.
– Edward! – lépett elém Carlisle, és a kezét a mellkasomra téve visszatartott. – Azzal végzetes hibát követnél el – nézett mélyen a szemembe. – Nincs más megoldás, mint várni.
Mély lélegzetet vettem, miközben az orrnyergemet kezdtem masszírozni.
– Én itt maradok, amíg Bella át nem lépi épségben a határvonalat – jelentettem ki fojtott hangon.
– Muszáj vadásznod, fiam!
Válaszként megráztam a fejem. – Menjetek csak! Én rendben leszek.
Nem vitatkozott tovább, jobbnak látta, ha magamra hagynak.
Kérlek, ne tégy semmi meggondolatlant! – könyörgött Carlisle. – Menjünk! – intett a többieknek.
Ott álltam, szemben a határvonallal, és a felismerés mélyen belém hasított: nem tudom elszakítani Bellát a kutyától. Nem követhetek el még nagyobb bűnt, mint amit eddig elkövettem ellene. A kötelék, amely közöttük fonódott, amíg én makacsul próbáltam távol maradni tőle, eltéphetetlen. Most is én hajszoltam a karjaiba, azzal, hogy megakadályoztam, hogy meglátogassa. De ennek véget kell vetnem! Soha többé nem sodorhatja magát veszélybe. Ha most épségben visszatér, akkor észérvekkel ráveszem, hogy többé ne tegye.

8 megjegyzés:

  1. Drága Aby!

    Fantasztikusan jó lett ez a fejezet!:) Végre, szinte csak a Te Edwardod gondolatait olvashattuk, hisz kevés volt a párbeszéd. Annyira kíváncsi voltam mindig, hogy mit gondol Edward míg Bella elszökik. Nagyon jól leírtad Edward féltését, aggodalmát, kétségbeesését. Nem gondoltam, hogy többen is kellenek, hogy visszatartsák a határ átlépésétől, és, hogy ez alig sikerült. Alice gondolatai Edward felé is nagyon tetszettek. Nagyon jó fejezet lett, imádom a Te Edwardodat. :)
    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  2. Szia Aby:)

    Nagyon tetszett a fejezet, legjobban a klasszikus mondat: "vigyázz a szívedre itt hagytam nálad"...:)
    Engem is mindig érdekelt, hogy mit gondolt ilyenkor Edward, úgy értem nyilván aggódott, és féltette Bellát, de tetszett, hogy soha meg se fordul a fejében, hogy haragudjon rá...és látja, hogy a "kötelék eltéphetetlen":)
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Gina vagyok már megint remekeltél mint mindig.
    Fantasztikus volt ez a rész, Edward gondolatai nagyon aranyosak voltak.
    Már várom azt a részt mikor a féltő Edward és a féltékeny Edward önmagával viaskodik.
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  4. szia! nagyon jó lett ez a rész is...én imádom az olyan történteket amik Edward szemszögéből íródnak...szóval nagyon klassz lett..várom a kövi fejezetet.

    Üdv:melinda

    VálaszTörlés
  5. Szia Aby!!!!!!

    Nem jövök 3 napig és tessék!!!! Egyik ámulatból a másikba esek!!!! :) Nagyon jó lett (megint), de ezt megszokhattuk..... Végre történt valami "megrázó" Edward "fejében".... Nagyon érzelemdús, ahogy a szerelmükről beszél, ez olyan kedves, meg szép.... meg ááááá.... hát kibírok ennyi romantikát? :) Szeretnénk még ilyeneket... És az az érzésem, hogy a kövi még izgalmasabb lesz..... Vagy csak azért tűnik úgy, mert olyan izgatottan várom???
    mindegy
    légy jó
    puszi
    Drazsé

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Fantasztikus!:) Nagyon jól sikerült. Itt az én régi Abym.:) várom a folytatást.....
    Köszi:zsuzsa

    VálaszTörlés
  7. Szia Aby!:)

    Nagyon-nagyon jó lett:) Imádom:) A féltés amit Edward Bella iránt érez.....:) annyira jól visszaadtad...:)
    Én is nagyon várom már a féltékeny Edwardot:)
    És a kövi fejezetet is nagyon várom:)

    Puszika:
    Katherine

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Először is szeretném Mindenkinek megköszönni a hozzászólást. :) Nagyon hálás vagyok Nektek, hogy elmondtátok a véleményeteket. :)


    Drága Anyu!

    Nagyon szépen köszönöm! :) Örülök, hogy tetszett Neked ez a fejezetrész, és ennyire belopta magát a szívedbe az én Edwardom. :) Láthatjuk, hogy Edward is képes rá, hogy Bella miatt elveszítse a fejét, és ebben az esetben majdnem meg is történik. Egyetlen, ami visszatartja attól, hogy átlépje a határt, az a családja iránti szeretet és a Carlisle iránt érzett tisztelet. Jacob nála sokkal forróbb fejű. Ő nem gondolja át kellőképpen a cselekedetei következményét, viszont Edward, ahogy ezt Jacob is mondja a könyvben Bellának: ügyesen taktikázik. Sokkal agyafúrtabb, mint a farkasfiú. Igaz, nem ezen múlik, hogy Bella végül Edwardot választja, hisz' mindig is Ő volt az igazi, de Jake joggal gondolja, hogy az ügyes taktikázás szintén közrejátszik a döntésben. A két fiúról azt hinnénk, hogy ég és föld választja el őket, pedig nem így van! Sokkal több mindenben hasonlítanak, mint gondolnánk, és ez reményeim szerint ki is derül majd a további fejezetekből. :)
    Hálás vagyok a hozzászólásodért! :)


    Kedves Anita!

    Hálás vagyok, amiért megmutattad nekem a jelenlétedet, és az utóbbi időben rendszeresen hozzászólsz a fejezetekhez. :) Nagyon sokat jelent nekem, hidd el. :) Örülök, hogy a fejezet megfelelt az elképzeléseidnek. :) Edward már csak ilyen: önzetlen és odaadó. Sosem vádolná Bellát vagy Jake-et, amiért ennyire szoros barátság fűződött kettejük között, amíg ő távol volt.
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a véleményt! :)


    Drága Morgina!

    Nagyon szépen köszönöm az elismerő szavakat. :) Hihetetlenül jól estek. :)
    Nagyon tetszik a gondolat, és amikor elolvastam a hozzászólásodat, akkor meg is fogalmazódott bennem, hogy ezt a bizonyos viaskodást hogyan fogom visszaadni a fejezetben. :)
    Köszönöm Neked! :)


    Szia Melinda!

    Örülök, hogy ez a fejezet is elnyerte a tetszésedet. :) Hálás vagyok a hozzászólásodért! :)


    Drága Drazsé!

    Nagyon szépen köszönöm Neked, hogy írtál. :)
    Remélem, hogy a következő rész megfelel majd a várakozásaidnak. :) Hálás vagyok a kedves és biztató szavaidért, és azért, hogy megörvendeztettél ezzel a kommenttel. Remélem, bírsz még egy kis romantikát, mert az elkövetkezendő részek bővelkedni fognak benne! :) Még egyszer nagyon köszönöm a hozzászólást! :)


    Drága Zsuzsa!

    Örülök, hogy tetszett ez a rész Neked. Azt hiszem, tévedsz! Ez az Aby nem a régi Aby, hanem egy teljesen új verzió. Azt is mondhatnám, hogy Aby2011. :)
    Nagyon remélem, hogy meg leszel vele elégedve, mert a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadok el! :P


    Szia, Katherine!

    Köszönöm szépen, hogy nem csak a weboldalon, hanem itt is megörvendeztettél egy kommenttel. :)
    Nagyon hálás vagyok érte, és remélem, hogy a következő fejezetek is legalább ennyire tetszeni fognak Neked. :)

    Hálásan köszönöm Mindenkinek, hogy olvass, és külön köszönet azoknak, akik elmondják a véleményüket. :)

    Szép napot kívánok Nektek! :)

    Szeretettel:
    Aby

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected