A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2010. augusztus 31., kedd

2. Félhomály (1. rész)



MIUTÁN BELLA KITÖLTÖTTE A JELENTKEZÉSI LAPOKAT és látszólag lezártuk az eszmecserét a kutya lelkivilágáról, a fennmaradó időben semleges témákról beszélgettünk. Egyrészt nem akartam, hogy Charlie esetleg meghalljon bennünket – habár látszólag a meccs lekötötte, de az ördög sosem alszik. A gondolatai feltűnően nyugodtnak tűntek, valószínűleg a tudattól, hogy „szem előtt” vagyunk, még ha nem is lát minket. Másrészt nem állt szándékomban újra eszébe juttatni a vérfarkaskölyköt.
Az ellenérzéseim dacára hálás voltam Jacobnak, de ha megsebesítené az én Bellámat, akkor cafatokra tépném. Nem kockáztathattam, főleg hogy többet érez Iránta puszta baráti szeretetnél. Bella egyáltalán nem látja tisztán önmagát, és fogalma sincs arról, mit képes kiváltani a férfiakból, így belőlem is.
A fájdalom mellé, amit meggondolatlan tettem miatt éreztem, társult a féltékenység is. Már a gondolata is elviselhetetlen, hogy szomorú Jacob miatt. De nem hagyhatom, hogy ebből bármit is észrevegyen, és a bundás karjaiba űzzem vele. Mosolygó arccal ültem vele szemben, de belül kétségbeesetten kerestem a kiutat ebből a háromszögből, mígnem Charlie feltűnően megköszörülte a torkát. Két perc múlva mennem kell – olvastam ki megkönnyebbült gondolataiból.
Pontban fél tizenegykor elindultam az ajtó felé. szerelmem szorosan követett, gyönyörű csokoládébarna szemeiben sóvárgás csillogott.
– Ha Charlie elaludt, visszajövök – suttogtam a fülébe, majd belecsókoltam a nyakába, közvetlenül az ütőere fölött. Mélyen magamba szívtam mámorító illatát. – Jó éjszakát, Charlie! – kiáltottam kellő hangerővel, hogy a televízió zaja ellenére is halljon.
– Jó éjt, Edward! – morogta vissza barátságtalanul.
Bella ajkai elnyíltak, a szíve kihagyott egy dobbanást, amikor lassan közel hajoltam hozzá, és gyengéden megcsókoltam.
– Szia! – mondtam búcsúzóul, tenyeremet az arcára simítva.
– Szia! – viszonozta a köszönésem alig hallhatóan.


A gondolataimba merülten vezettem hazafelé. Nyugtalanítottak a fejlemények, hogy alig pár kilométernyire, a szomszéd városban egy elszabadult újszülött garázdálkodik. Őszintén szólva már abban sem voltam biztos, hogy egyetlen vámpír vitte véghez az összes gyilkosságot. Az eltűnések túl gyakoriak ahhoz, hogy egyvalaki tegye.
Gyorsan leállítottam a motort a garázsban, majd beléptem a házba. Az egész családom a nappaliban ült, és a híreket nézték. Ez nem éppen mindennapi, de a közeli történések sem azok. A gondolataik aggodalommal teltek voltak, még Emmetté is; a megszokottnál sokkal kevesebbszer, és csak villanásokra terelődött Rosalie-ra.
– Még most sem látsz semmit, Alice – inkább kijelentésnek szántam, mint kérdésnek. Mindannyiunkat zavart, hogy vakon kell tapogatóznunk.
– Nem – sóhajtotta gondterhelten.
Az indulásomkor hiába nyugtattak meg, ez csak ideig-óráig tartott. Tisztában voltam a helyzettel, ahogy azzal is, hogy hamarosan cselekednünk kell. Reméltem, hogy nincs igazam, és csak egyetlen újszülött jelenti a problémát, de a remény lassan szertefoszlani látszott.
Talán azért nem látom, mert túlságosan hirtelenek a döntései, és csak a táplálékkal van elfoglalva.
– Nem hiszem – válaszoltam Alice gondolatára. – Nem látod a végkimenetelt, ami nagyon is nyomaszt engem. Azt látod legalább, hogy többen vannak-e? Hogy nem egyetlen új vámpírról van szó? – kérdeztem feszülten.
Jasper alig hallhatóan felmordult, talán megérezte, hogy akaratomon kívül Alice-en próbálom levezetni a nyugtalanságomat. Eddig nem is gondoltam erre, de a hirtelen békesség, ami elöntött, ráébresztett.
– Ne haragudj, Jasper! Tudom, hogy nem ő tehet róla – mondtam immár higgadtabban.
– Azt hiszem, többen vannak… – motyogta maga elé Alice kis idő múlva, de én így is tökéletesen értettem minden szót.
A Volturi közbeavatkozását sem látta. Nem tudta biztosan, hogy tenni fognak-e valamit, hogy megállítsák a mészárlást. Ez szintén nyugtalanított. Nem láttam az összefüggéseket. Akárhogy próbáltam megérteni az eseményeket, helyre rakni magamban a történéseket, valahogy nem akart összeállni a kép.
Carlisle mellém lépett, és nyugtatólag a vállamra tette a kezét. – Minden bizonnyal hamarosan elsimul az ügy – mondta teljes meggyőződéssel, de én nem voltam ebben annyira biztos.
– Mi a helyzet a nősténnyel? – néztem vissza Alice-re. Az utolsó szóban minden megvetésem benne volt, amit Victoriával szemben éreztem.
– Még nem döntött. Nem látom, mire készül – válaszolta kiábrándult hangon.
Jasper újabb és újabb nyugalomhullám küldésével próbált lecsillapítani. Magam sem értettem, hogy a kutya, a féltékenység, a vihar előtti csendre emlékeztető állapot, vagy Victoria miatt vagyok-e ilyen ingerült.
Amikor üldözőbe vettem őt, azzal a szándékkal tettem, hogy végzek vele. De kudarcot vallottam, és ez a tudat belülről marcangolt. Most még miatta is aggódhatunk. Alábecsültem a képességeit, nem voltam eléggé elővigyázatos. A tisztáson Bella védelme vált számomra elsődlegessé. Mikor James megérezte az illatát, minden más mellékesnek számított. Nem figyeltem Victoria gondolataira, és amíg James nem lépett fel fenyegetően, addig az övéire sem igazán. Hibát vétettem, és ez megbocsájthatatlan.
Carlisle észrevette, hogy az arcvonásaim megkeményedtek.
– Ne aggódj, fiam! Ha szükség lesz rá, közbeavatkozunk – ígérte elszántan.
– Na persze, mi mást is csinálhatnánk megint! – tört ki Rosalie felugorva a kanapéról, és már rezgett is az ajtó, ahogy bevágta maga mögött.
Emmett a kezeit dörzsölgetve lépett utána, de előbb még rám vigyorogva tudatta velem – Végre lenne valami jó kis móka; már kezdek eltunyulni.


Fél órával később már indultam vissza létem értelméhez. Jól esett a futás; kiürítettem az elmém, és csak az elsuhanó fákra koncentráltam. Bella mellett akartam lenni, biztonságban akartam tudni Őt, megóvni mindenáron. Most, hogy visszajöttem, ez volt az egyetlen célom. Megfogadtam Neki és magamnak is, hogy soha többé nem hagyom el. A döntés, amit helyesnek ítéltem, csak fájdalmat és kétségbeesést okozott mindkettőnknek. Elhibázott lépés volt, amit bármi módon, de jóvá akartam tenni.
Beugrottam az ablakán, amit mindig olyan készségesen tárt ki nekem, a szörnyetegnek.
Nem volt a szobájában. Az ágyhoz léptem, és leheveredtem rá. Hallottam a fürdőszobából kiszivárgó hangokat. Lehunytam a szemem, várva, hogy szerelmem mámorítóan édes illata eltompítsa az érzékeimet. Újra érezhettem az ereiben lüktető életet, ami miatt mérhetetlenül hálás voltam. Nem számított semmi más, csak hogy Ő élhessen. A világom sivár hellyé válna Nélküle. Megfagyna minden, mozdulatlanná válna az idő.
„Nem élhetek az életem nélkül. Nem élhetek lelkemtől megfosztva.”

*Emily Brontë: Üvöltő szelek; fordította: Borbás Mária

9 megjegyzés:

  1. Szia Aby:)
    Már régóta követem a blogjaidat, és figyelemre méltóan írsz, ügyes vagy, minden elismerésem.
    Rajtad kívül csak Beninát követem, őt is nagyon szeretem.
    Ügyesen átadtad a fejezetet, nagyon tetszett, köszönöm:)
    A frissed meg nem lett olyan rövid; várom a következőt is:)
    Az időhiány természetes; és a követőid is biztos várják a frissed.
    puszi:
    Axika

    VálaszTörlés
  2. Drága Aby!

    Megérte várni, nagyon jól sikerült, ez a rész is.
    Tetszett, ahogy leírtad, Edward féltékenységét, Jake-re. Szeretem olvasni, ahogy leírod Edward gondolatait, önmarcangolását, Bella iránti szerelmét. Csodálatosan írsz, én nagyon szeretem.
    Várom a folytatást.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó volt Edward hihetetlen hangulat változásai illetve feszültsége érthető de megállítani nem fogja tudni hogy Jacob és Bells találkozzanak és az újszülöttek sem a legjobbak Rose idegessége érthető de talán majd megenyhül.
    Várom hogy mi lesz!
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. Édes piri lányom!

    Csak összehoztad! XXDDDD
    Már én is nagyon vártam, hogy a banner alatt is elolvashassam. Jól sikerült ez a kis átvezető rész, és nagyon kíváncsi leszek mi történik még a Cullen családban Bella nélkül. :)

    Nekem azért hiányzott a "zöld szörnyeteg"
    XXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Pusza Terra Anya

    VálaszTörlés
  5. SZIA!
    Most mondjam,hogy Imádlak,szerintem már mondtam.
    A végével kezdem HÚÚÚ! Az az idézet nagyon ül.
    Imádom az Üvöltő szeleket.Meyer még sehol sem volt amikor már többedszerre olvastam.Nekem ez volt az i-n a pont,nagyon nagy pont.A "kutya lelkivilága" és a "bundás" már csak hab a tortán.Szuper! KÖSZI:zsuzsa

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól összehoztad ezt a részt is. Sokkal másabb így Edward szemszögéből, és teccik nagyon! Idővel előjött a Zöld szörnyeteg is :D:D
    Várom a folytatást, így tovább ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  7. Szia bAby! (de rég hívtalak így...) :)

    Már telefonon mondtam Neked (Nektek), hogy imádtam. :) Szerintem ez így tökéletes, semmi sem hiányzik belőle.
    Azon, ugye már meg sem lepődök, hogy tökéletesen adod vissza Edet, és mindenki mást is. Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történik azokban az időszakokban, amikor Bella és Edward nincsenek együtt. (Valaki mondhatná, hogy mire nem vagyok kíváncsi? hihi xD) Tudom, hogy fantasztikusan fogod megírni. :)
    Csodálatos, ami lezajlik a fejedben! Köszönöm, hogy írsz, hogy megosztod velünk ezt a csodát! <3
    Ha bármikor eszedbe is jut, hogy nem éri meg a vesződséget, és abba akarod hagyni, számolj el 10-ig kérlek, és gondolj ránk, rám! Gondolj azokra, akiknek az élete részévé vált, hogy Téged olvassanak! Akik enélkül sokkal kevesebbek lennének, és szenvednének a hiányodtól. Szeretünk, ezt ne feledd! És tudjuk, hogy Rád mindig megéri várni. ;)

    Puszillak, Drága!
    Atyusod

    VálaszTörlés
  8. naon naon tetszett :D
    nagyon el tudod találni Edwardot sztem :)
    naon várom a folytatást :)
    köszii
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Axika:
    Kedves Axika!

    Köszönöm szépen a véleményedet, nagyon jól esett. :) Örülök, hogy benina mellett engem is olvasol, és figyelemreméltónak találod az írásaimat. :)
    Puszi.

    mjudit:
    Drága Anyu!

    Nagyon köszönöm, hogy hű olvasóm vagy, és dicsérő szavaiddal megszépíted a napomat, illetve lelket öntesz belém! :)

    Hálás vagyok minden Olvasómnak, aki elmondja a véleményét, és megerősít benne, hogy jó úton járok! :)
    Köszönöm! :)
    Pussz. :)

    Anonymous:
    Drága Melinda! :)

    Neked is nagyon szépen köszönöm! :)
    Igen, én is várom, hogy Edward miket súg még nekem, milyen rejtett jelenetek bújnak még meg a lapok mögött. Igyekszem rájuk bukkanni. ;)
    Puszi.

    terra38:
    Drága Anya!

    Hát, majd legközelebb. Talán még lesz alkalma megmutatkozni annak a "zöldszemű szörnyeteg"-nek. De nem árulom el hol, az legyen meglepetés. ;)
    Köszönöm, hogy támogatsz! :)
    Sok csók érte! :)

    zsuzsa:
    Kedves Zsuzsa!

    Én is imádom az Üvöltő szeleket, és nagyon-nagyon örülök, hogy Bellának ez a kedvenc könyve, illetve, hogy Edward kívülről fújja. :)
    Igen, Ed ezt suttogta a fülembe, és gyönyörűen hangzott az ő búgó hangján. xD
    Köszönöm, hogy olvasol! :)

    eleonora93:
    Kedves Noncsa!

    Köszönöm! :) Aranyos vagy! :)
    Igen, a kíméletesebb változata elő-elő bukkant. ;)
    Köszönöm, hogy olvasol! :)

    Atyus:
    Szia Drága!

    Nagyon jól estek a szavaid! Köszönöm! :)
    Ígérem, hogy próbálok megmaradni ezen az úton, és megélni a csodát, ahogy az előző fejezetnél is írtam. :)
    Remélem, hogy sikerül. :)
    Tudom, hogy szerettek, és sokat jelentenek Nektek a történeteim. :) Ez tartja bennem a lelket, és segít talpra állni újra és újra, ha elkeseredem. :)
    Köszönöm, hogy olvastok, és támogattok! :)
    Csók! :)

    Anonymous:
    Kedves Natii!

    Nagyon köszönöm! :) Sokat jelent, hogy sokakkal együtt mindig megajándékozol pár sorral! :) Hálás vagyok érte! :)
    Puszi. :)

    Köszönöm, hogy olvastok, és megtiszteltek a véleményetekkel! :)

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected