A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2010. július 7., szerda

Prológus - Ellenség



AHOGY MEGHALLOTTAM A BOSSZÚSZOMJAS NŐSTÉNY ELSŐ GONDOLATÁT, MÁR TUDTAM: ránk talált.
Egyetlen elhatározás töltötte be az elmémet: bármi áron, de megvédem Őt. Ha kell, feláldozom magam, csak hogy Ő élhessen. Nem juthat a közelébe, hogy akár egy ujjal is érintse, nem hagyhatom.
Tisztának kell maradnia a fejemnek, a feladatra kell koncentrálnom: megóvni létezésem értelmét.
Itt áll előttem az ellenségem, a rém, aki el akarja pusztítani, darabokra törni a boldogságomat. Dühtől izzó, ölésre vágyó fekete szemek pásztáznak kettőnk között oda-vissza. Rést keresnek a védelmi vonalamon, apró hézagot, amin áttörhetnek. De esélyt sem adok rá nekik, hogy ilyet találjanak.
Készen állok rá, hogy megszűnjek létezni, ha ezáltal Ő tovább élhet.
A nap már magasan járt az égen, sugaraitól ragyogott a szörnyetegek bőre, köztük az enyém is. De az Ő reszkető lénye halott szívemben tündököl, és nem engedem, hogy bárki is elvegye ezt tőlem.
A felhangzó farkasüvöltéssel egy időben hallottam meg a reményt adó gondolatot…

14 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Csak egy szó:Hiper-szuper mechanikusan előállított szívritmus zavar okozó izgalommal ellátott megmentő felszerelés:)(Öhm ez most nem tűnt túl értelmesnek)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Abííííííí!
    Most már tökéletesenek érzem, nem értem, h tegnap mi bajom volt vele :D
    De, mint mondtam, remélem az egész ilyen lesz :)

    Puszi: Nóri-húgid

    VálaszTörlés
  3. Hát nővérkém, kitettél magadért! :) Csak így tovább, nagyon várom az első fejit! Tudom, hogy tökéletes lesz, ahogy a prológus is tökéletes.
    Köszi, hogy kicsit előrehoztad!:)
    Pusszantlak!
    Atyusod

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon tetszett ez a prológus!(:
    remélem az egész ilyen szuper lesz!:D

    várom a folytatást!(:
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  5. Szia Sister, én jövök:D
    Szóval, én nem remélem, hanem tuti biztos vagyok benne, hogy az egész ilyen jó leszxD
    Ahh...Riley(L)Máris vele kezded:D:DOké, tudom, hogy nem, de jól hangzottxD
    Szóval imádtam, és várom a folytatást:D
    Puszi:
    Inka

    VálaszTörlés
  6. Drága Aby!

    Tudtam, hogy remek Edwárd leszel, már ebből a pár sorból is kiderül.
    Nemhiába vártuk nagyon. Várom az első fejezetet, biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  7. Szia Csajszi!

    Furcsa volt leírva is olvasni, miután már rengetegszer hallottam telefonon :D
    Csak hogy kicsit gonosz is legyek, egy hibát máris találtam... majd telefonban mondom :)

    Amúgy iszonyat jó lesz ez is tuti, az eleje nagyon jól kezdődik, sztem nagyon el van találva benne Edward és az egész helyzet, és megadja az alaphangulatot.
    És az is nagyon tetszik, hogy Edward saját magát is szörnynek mondja, ez nagyon illik hozzá :)

    Kíváncsian várom a folytatást. :)

    Pusszancs: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  8. Szia Fuu ez nagyon jó kis történet lesz már alig várom amikor a könyvet olvastam más sokadszora próbáltam elképzelni hogy közben mit gondol edeard örülök hogy valaki le is írja hogy szerinte mit gondol az én gondolataimnál a hugom véleménye szerint úgy is mindig nyálasra találom ki a történetett az ő szemszögéből úgy hogy az én irói vénámat az ilyen megjegyzésekkel nagyon gyorsan le törte de kiváncsi vagyok te hogy írod majd meg sok szerencsét.


    Isabella Cullen

    VálaszTörlés
  9. Szia Aby!:)
    Huh, alig várom már a fejezeteket :D Hiperszuper lett már az előszó is :D Nagyon eltaláltad Edwardot :)!
    Millió puszi: Hencii- húgod.

    UI: Nagyon tetszik a háttér :) Jake (L)

    VálaszTörlés
  10. Szia Aby!Nagyon örülök az előrehozott prológusnak!Igazi meglepetés.
    Imádom!
    Tudtam én,hogy jó Edward leszel(vagy).Nagyon várom a folytatást,a kezdés szuper!-

    jó,csúcs,isteni,király,klassz,oltári,frankó,cool,zsír,sirály,tuti,tök jó......(szinonimaszotar.hu)*vigyorgó bólogató fej* A többit majd legközelebb.Hi-hi:)

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett a frissed, gratulálok, de tényleg, gratulálok. Nagyon jól átadod Edward érzelmeit, csak így tovább.
    Alig várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!

    Kedves Melinda:
    Tökéletesen értettem, és nagyon tetszett a jelző! ;) Köszönöm! :)

    Drága Nóri Húgi:
    Örülök Törpicur! :D
    Remélem, hogy így lesz! :)

    Drága Atyusom:
    Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszett, és hálás vagyok a bizalmadért, remélem, nem okozom csalódást! :)

    Kedves Kinga:
    Örülök! :) Én is ezt remélem! :)
    Köszönöm! :)

    Drága Inka:
    Köszi Sister! ;) Oké, elmehetnél jósnőnek! :)
    A próféta szóljon belőled! :)
    Riley... öhm. Tudod, mi a véleményem a fickóról... De azért én is sajnáltam szegényt! :(

    Drága Judit:
    Köszönöm! :) Remélem, hogy az első fejezetnél is így gondolod majd! :)
    Imádlak Anyu! ;)

    Drága Stigum:
    Szia Ikrem! xD
    Igen, Edward már csak ilyen kis önmarcangoló! :)
    De ezért szeretjük! :) Örülök, hogy tetszik! :)

    Kedves Elisabeth:
    Köszönöm! :) De ne hagyd magad letörni! :)
    Az írás fantasztikus dolog! :) Edward szemszögét imádom, és remélem, hogy egészen a könyv végéig így fogtok vélekedni. :)

    Drága Hencii Húgi:
    Köszi Baby! :) Imádlak! ;)

    Drága Zsuzsám:
    Jót mosolyogtam a komidon! xD Nem vagy semmi! :) Úgy feldobtál vele! ;) Köszönöm! :)

    Kedves BraveAngel:
    Köszönöm szépen! :) Remélem, hogy a folytatás is ennyire fog tetszeni! :)

    Köszönöm a véleményeiteket! :)
    Nagyon sokat jelentett, hogy már a prológusnál ennyien veszítek a fáradtságot, és komiztok, nagyon örültem neki! :)
    Sokat segített az első fejezet írása közben! :)
    Örök hálám! :)

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  13. Kedves Abigel!
    A Twilight könyvek valósággal elbűvöltek,de az igazi kedvencem a Midnight sun lett.Csalódottan vettem tudomásul,hogy Stephenie Meyer nem fejezte be.Őszintén szólva nem is értem,miért nem írja meg az összes könyve Edwardosított változatát.Ezért örültem nagyon ,amikor rátaláltam Benina befejezésére,és a Te edwardos Eclipse-dre.Nagyon tetszett!!!!Különösen a jacobbal kapcsolatos gondolatai,kis játsz,ái Bellával,na meg ahogy Alice-szel akar elbánni!Már előre kíváncsi vagyok a kedvenc jeleneteimre,miket gondol Edward,amikor rájön Bella szökéseire,a Jacobos jelenetek.Olyan jó,hogy a könyv minden rezdülését követed,de Edward gondolatain keresztül.Türelmetlenül sokszor fogok feljönni az oldaladra!Tök jó,holnap már felteszed a 2.részt!Köszi az élményt!!!!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Zeno!

    Először is kérlek, ne haragudj, hogy csak most válaszolok a kommentedre. Rettentően szégyellem magam emiatt. :'( Remélem, hogy most kárpótolhatlak érte. :)
    Az én kedvencem sokáig a New Moon volt, de amikor az Edward-láz mellett elkapott a Jacob-láz is, akkor az Eclipse vált a favoritommá. :)
    Én is sajnálom, hogy Stephenie nem fejezte be a Midnight Sunt, és nem folytatja a történetet, átírva a könyveket Edward szemszögéből. De nézzük a jó oldalát: így több írnivalónk marad nekünk, akiket megihletett Bella&Edward szerelme. :)
    Alig várom, hogy wordbe vethessem a kedvenc jeleneteimet (gyakorlás; sátras; harcjelenet Victoriával stb.), és remélem, hogy ugyanolyan lelkesedéssel fogjátok olvasni a soraimat akkor is, amikor eljutok odáig. :)

    Köszönöm a véleményedet! :)

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected