A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2011. december 25., vasárnap

Életjel - Békés, Áldott Ünnepet!



Sziasztok!

Így az Ünnep alkalmából szeretném elmondani Nektek, hogy mennyire meghatott és mennyit jelentett nekem, hogy olyan sokan mellém álltatok, amikor úgy döntöttem, szüneteltetem a történetet. Jól esett látni, mennyien olvassátok. Köszönöm Mindenkinek, aki akkor hallatta a hangját! :)
Remélem, örömmel halljátok, hogy hamarosan újra belevetem magam a történetbe és nem is akárhogyan: mindenképpen egy hosszú fejezettel térek vissza hozzátok, és ezt még januárban szeretném véghez vinni. :)

Most pedig jöjjön egy kis összefoglaló az elmúlt időszak eseményeiről és egy ünnepi meglepetés. :)
Nem tudom, hogy mennyire követitek az eseményeket az Aby's Frantic World nevet viselő honlapomon, de nem is olyan régen az Ulpius-ház Kiadó szerződést ajánlott nekem, melynek aláírásán, a benne foglalt feltételek miatt, még mindig erősen gondolkodom. Amint megszületik a döntés, mindenképpen beszámolok Nektek róla. :)

A másik, számomra örömteli hír, hogy másfél év után végre sikerült elhelyezkednem. :) Október vége óta mérlegképes könyvelői tanfolyamon veszek részt, és hamarosan a keresztanyám könyvelőirodájában fogok dolgozni. :) Kiskorom óta nem látott, és amikor nekikezdtem a tanfolyamnak, megkerestük, hogy segítsen, ha nem értek valamit. Időközben interjúról interjúra jártam, de egyik helyre sem nyertem felvételt. Aztán két héttel ezelőtt felhívott, hogy úgy néz ki, üresedés van nála. Nagyon örültem a hírnek, és az interjún igyekeztem a legjobb formámat hozni, aminek meg is lett az eredménye. :D
Nagyon szeretem ezt a szakmát, ezért is nagy öröm, hogy végre minden csínját-bínját megtanulhatom . :)

Az utóbbi időben egyre jobban úrrá lett rajtam a kétségbeesés, amiért a különböző állásinterjúk nem sikerültek. Nehezemre esett tenni a dolgomat, vagy igazán elmerülni a fejemben létező világban. De nagyon bízom benne, hogy ezután sokkal könnyebben megy majd és a következő év ihletben gazdagon fog telni. :)
Terveim szerint idén még két novellát hozok Nektek. :) Az, hogy miről fognak szólni, legyen meglepetés. ;)

Legnagyobb bánatomra a Hűséges Olvasó játék első ajándéknovellája nem lesz köztük. :( Katherine valószínűleg nagyon el van havazva a vizsgaidőszak miatt, ezért még nem sikerült egyeztetnünk a mű részleteit, de amint sikerül mindent tisztázni, azonnal nekifogok a megírásának. ;)
Most pedig jöjjön a várva várt karácsonyi novella. :D
Ezt a művet Bella szemszögéből írtam - vissza a gyökerekhez. :D Remélem, örömmel olvassátok és elnyeri a tetszéseteket. :) A történet a Breaking Dawn utáni első karácsony idején játszódik, a címe: Megdermedt idő. :)
Ezzel az írásommal
MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK BÉKÉS, ÁLDOTT KARÁCSONYT KÍVÁNOK! :)
Ha esetleg szeretnétek részt venni a Hűséges Olvasó játék decemberi fordulójában, akkor regisztráljatok a honlapon és mondjátok el a véleményeiteket az e havi történetekről. :)

További Szép Ünnepet Nektek! :)

Szeretettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>



1 megjegyzés:

  1. Kedves Aby!
    Mi történt a történettel 5 fejezet 2 rész és ennyi?
    Szerettem!
    Jó volt olvasni, rajongani de látom befejeződött.
    Köszönöm legalább az eddigi munkád és a fejezeteket.
    Üdv
    marcsi

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected