A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2011. február 13., vasárnap

3. Óvintézkedés (2. rész)



MIUTÁN KIVETTEM A CSOMAGTARTÓBÓL BELLA KÉZIPOGGYÁSZÁT, BEMENTÜNK A HÁZBA. Charlie az ajtóban állva fogadott minket.
– Isten hozott idehaza, kölyök! – kiáltotta kitörő örömmel, miközben a gondolatai még mindig Jacob telefonhívásai körül forogtak. – Milyen volt Jacksonville?
– Párás és szúnyogos – válaszolta Bella fintorogva. Szerettem volna belelátni a fejébe, hogy vajon tényleg így vélekedik-e a napsütéses városról.
– Szóval Renée-nek nem sikerült rábeszélnie a Floridai Egyetemre? – Charlie elméjében szomorú képek jelentek meg. Tisztában volt vele, hogy hamarosan el kell válnia a lányától. Nem is sejtette, hogy ez a búcsú örökre szól.
– Megpróbálta. De én jobb szeretem inni a vizet, mint belélegezni.
– És te? Jól érezted magad? – pillantott felém kelletlenül.
– Igen – válaszoltam udvariasan. – Renée nagyon szívélyes volt.
– Hát… hm, remek. Örülök, hogy jól szórakoztál. – Persze gondolatban egészen másként vélekedett. Visszafordult Bellához, és szorosan megölelte. Üres volt nélküle a ház, és Charlie örült, hogy végre megint a közelében tudhatja.
– Lenyűgözöl – suttogta neki szerelmem. Láthatóan meglepte az apja reakciója.
– Tényleg nagyon hiányoztál, Bells! – vallotta be Charlie halkan. – Főként a főztöd. Ha nem vagy itt, pocsék a kaja. – Természetesen nem csak erről volt szó, de a rendőrfőnök nem akart érzelgősnek tűnni. Főleg az én jelenlétemben.
– Akkor megyek, összeütök valamit.
– Nem hívnád fel előbb Jacobot? – Éreztem, hogy az arcvonásaim megkeményednek és a kezem akaratlanul is ökölbe szorul. – Reggel hat óta ötpercenként nyaggat, hogy szóljak neked. Megígértem, hogy azonnal felhívod, amint megjössz, még mielőtt kicsomagolnál.
– Jacob beszélni akar velem? – hitetlenkedett Bella.
– Mi az hogy! Azt nem volt hajlandó elárulni, miről van szó, csak annyit mondott, hogy fontos. – Charlie nem zavartatta magát. Az elméjét olyan képek árasztották el, amelyeken Bella sugárzik a boldogságtól Jacob oldalán. A következő pillanatban megszólalt a telefon. – Ez megint ő lesz, le merném fogadni egy havi fizetésembe – morogta.
– Majd én felveszem. – Bella a konyhába sietett, én pedig követtem.
– Halló! – szólt bele a készülékbe.
– Szóval megjöttél – mondta a kölyök a vonal végén.
– Igen – válaszolta Bella, miután megköszörülte a torkát.
– Miért nem hívtál vissza? – vonta kérdőre a kutya. Elfojtottam egy morgást, és próbáltam türtőztetni magam, hogy ne vegyem ki azonnal a kezéből a kagylót.
– Mert pontosan négy másodperccel ezelőtt értem haza, és Charlie éppen közölte, hogy hívtál, amikor megszólalt a telefon – vágott vissza Bella dühösen.
– Ah. Akkor bocs – dünnyögte a fiú.
– Semmi baj. Szóval miért zaklattad egész nap Charlie-t?
Örültem, hogy szerelmem rögtön a tárgyra akar térni. Én is minél előbb szerettem volna megtudni, mi ennyire halaszthatatlan.
– Beszélni akarok veled – jelentette ki Jacob.
– Aha. Erre azért magamtól is rájöttem. Hát akkor rajta!
Feszülten vártam, hogy a kutya elsírja bánatát Bellának.
– Mész holnap iskolába? – kérdezte végül.
– Hát persze. Miért ne mennék?
– Nem tudom. Csak úgy kérdeztem. – Újabb idegtépő szünet következett.
– Szóval miről akartál beszélni, Jake? – faggatózott Bella. Ő sem volt oda ezért az időhúzásért.
– Igazából semmiről, azt hiszem. Csak… hallani akartam a hangodat – hangzott a bugyuta válasz.
Majd’ megőrültem, hogy nem hallom a fiú gondolatait; túl nagy volt a távolság. Fogalmam sem volt, mire megy ki a játék. Vajon azért nem mer beszélni, mert tökéletesen tudja, hogy itt állok Bella mellett? Emiatt tétovázik?
– Aha, értem. Annyira örülök, hogy felhívtál, Jake! Én… – Halott szívem összeszorult. Tisztában voltam vele, hogy Bella miattam nem fejezi be a mondatot.
– Mennem kell – mondta a kutya közömbösen.
– Mi? – hitetlenkedett szerelmem. Láttam az arcán, hogy a kölyök szavai fájdalmat okoznak neki.
– Nemsokára beszélünk, oké?
– De Jake…
A vonal búgni kezdett. A fiú már le is tette a készüléket.
– Hát ez rövid volt – mormolta Bella maga elé.
– Minden rendben? – kérdeztem halkan. Aggodalommal töltött el, hogy nem tudom, mire készül Jacob. Miért zaklatta Charlie-t egész nap egy ilyen jelentéktelennek tűnő párbeszéd miatt?
Szerelmem lassan felém fordult, és a szemembe nézett. – Fogalmam sincs. Nem értem, mi volt ez… – Ő is ugyanolyan értetlenül állt a történtek előtt.
– Te valószínűleg hamarabb rájössz, mint én. – Elfojtottam egy mosolyt, ahogy arra gondoltam, Bella furcsán működő agytekervényei biztosan feltárják, mi folyik itt.
– Ühüm – motyogta.
A hűtőhöz ment, hogy elkészítse Charlie vacsoráját. A gondolataiba mélyedt; erősen koncentrált, hogy megfejtse Jacob hívásának okát. Figyeltem a mozdulatait, miközben a mosogatónak dőltem. Én is ugyanazzal a problémával néztem szembe, mint ő: Mit akarhatott a korcs? Miért kereste ennyire kitartóan Bellát? El akarta neki mondani, mi történt a hétvégén, vagy rajta keresztül akart figyelmeztetni, hogy tartsuk magunkat távol a határvonaltól? De ha így van, akkor miért nem beszélt?
Bella hirtelen megtorpant a konyha közepén, az arca falfehérré változott. Az ujjai közül kicsúszott a műanyag doboz. Gondolkodás nélkül kaptam utána, és behajítottam a mosogatóba, majd átkaroltam kedvesem derekát.
– Mi a baj? – suttogtam a fülébe. Kábultan megcsóválta a fejét. – Mi a baj, Bella? – kérdeztem újra kétségbeesetten, mialatt megráztam a vállánál fogva. A viselkedése aggodalommal töltött el.
– Azt hiszem… azt hiszem, csak ellenőrizni akart – motyogta halkan. – Szerette volna biztosan tudni. Mármint, hogy még ember vagyok-e. – Megdermedtem. Elfojtottam egy morgást, ami végül hangos szisszenésként hagyta el az ajkaimat, ahogy összeszorítottam a fogam. – El kell mennünk innen. Még azelőtt… Nehogy megszegjük a szerződést. Soha többé nem jöhetünk ide vissza!
– Tudom. – Még szorosabban a mellkasomhoz húztam, hogy még közelebb érezhessem magamhoz. Tudatni akartam vele, hogy biztonságban van, vigyázok rá. Dühös voltam a korcsra, de leginkább saját magamra. Nem hihettem komolyan, hogy ennyiben hagyja a dolgot. Hogy harc nélkül átengedi nekem Bellát.
Charlie megköszörülte a torkát a hátunk mögött. Szerelmem kipirult arccal azonnal kiszabadította magát az ölelésemből. Visszamentem a mosogatóhoz, mialatt egyre csak a kutyán jártak a gondolataim. Csak homályosan érzékeltem az eseményeket magam körül. Meredten figyeltem Őt, ahogy a vacsorakészítéssel foglalatoskodik.
Megkönnyebbültem, hogy a fiú végül semmit sem mondott a hétvégén történtekről. Alice ma délelőtt hívott fel, amíg Bella a parton beszélgetett Renée-vel. Kis híján összeroppantottam a készüléket, mikor tudomást szereztem az összetűzésről. Mialatt a vérfarkasok foggal-körömmel védték a területüket, a nőstény kihasználta az alkalmat a menekülésre. Amint Emmett utána iramodott és óvatlanul átlépte a határvonalat, az egyik korcs rögtön rávetette magát. Victoria pedig odébbállt a zűrzavarban. Tisztában volt azzal, hogyan tudja kijátszani őket. Ravaszul taktikázott.
Nem számoltam a vérfarkasokkal és a heves vérmérsékletükkel. Abban reménykedtem, hogy a rémálomnak szombat éjjel vége szakad, de a józan eszem azt súgta, nem lehet ilyen egyszerű.



***



Másnap reggel gyanútlanul tartottam Bellával az iskola felé. Az izmaim megfeszültek, ahogy meghallottam a kutya gondolatait: Most aztán megmondom a magamét annak az átkozott vérszívónak! A szerződés az szerződés! Görcsösen szorítottam a kormányt, és jól láttam, miként tűnnek fel rajta vékony hajszálrepedések.
– Ha arra kérnélek, hogy tegyél meg nekem valamit, megbíznál bennem? – kérdeztem halkan.
– Az attól függ! – válaszolta Bella, mikor beértünk a parkolóba.
– Féltem, hogy ezt fogod mondani.
– Mit akarsz, mit tegyek, Edward?
– Szeretném, ha itt maradnál az autóban. – Leparkoltam a szokásos helyünkre, majd leállítottam a motort. – Ha itt várnál, amíg visszajövök érted – néztem rá kérlelően.
– De… miért? – A pillantása a járdára szegeződött. Már tökéletesen értette, miért kérem, hogy várjon a kocsiban. – Ah…
– Hibás következtetésre jutottál tegnap este. Azért kérdezte az iskolát, mert tudta, hogy ahol te vagy, ott engem is megtalál. Biztonságos helyet keresett, ahol a beszélgetésünknek tanúi is vannak – mondtam higgadtan. Igyekeztem nyugodt maradni, amennyire a körülmények lehetővé tették.
– Nem maradok az autóban – makacskodott.
– Naná, hogy nem. Na, jó, akkor gyerünk, essünk túl rajta!
Megfogtam Bella kezét, és elindultam a kutya felé. A látvány egyenesen a szívébe mart. Éreztem a dühét, az elkeseredettségét, hogy mennyire igyekszik uralkodni az indulatain.
Szemtől szembe álltam vele. Bellát kicsit magam mögé toltam; az Ő biztonsága volt a legfontosabb. Erre kellett koncentrálnom, nem veszíthettem el a fejem.
– Fel is hívhattál volna. – Nem fecséreltem az időmet udvariaskodásra. Azt akartam, hogy minél előbb eltűnjön innen. El Bella közeléből.
– Sajnálom! Piócák nem szerepelnek a telefonkönyvemben – vigyorgott nagyképűen.
Vigyázz, mert mindjárt az arcodra fagyasztom azt a bárgyú vigyort!
– Természetesen Belláéknál is elérhettél volna. Nem ez a legalkalmasabb hely, Jacob! Megbeszélhetnénk ezt később? – kérdeztem könnyedén, pedig az idegeim jóformán pattanásig feszültek. Nem akartam, hogy kedvesem tudomást szerezzen a hétvégi eseményekről.
– Persze, persze. Suli után majd benézek a kis családi kriptátokba! – mondta pökhendien. – Most miért nem jó?
Végignéztem a parkolón. Az iskola tanulói kíváncsian figyeltek bennünket. El sem tudták képzelni, hogy a sima modorú Edward Cullennek mi dolga lehet egy utcagyerekkel.
– Hiszen én már úgyis tudom, mit akarsz mondani – emlékeztettem diszkréten. Nem akartam, hogy rajtunk kívül bárki is hallja, miről folyik a beszélgetés. – Az üzenetet megkaptuk. Vedd úgy, hogy figyelmeztettél bennünket – pillantottam Bellára.
– Figyelmeztetett? Miről beszéltek? – faggatott szerelmem.
– Te nem mondtad el neki? – hüledezett a kutya. – Mi az, félsz, hogy a mi oldalunkra állna?
– Kérlek, hagyd ezt, Jacob! – mondtam nyugodt hangon.
– Miért? – provokált tovább.
– Mi az, amit nem tudok, Edward? – Figyelmen kívül hagytam a kérdését, és továbbra is némán meredtem az ellenségre.
– Jake? – szólította meg Bella a korcsot, hogy belőle szedje ki a választ.
– Hát nem mondta el, hogy az a nagydarab… testvére átlépte a határt szombat este? – Minden egyes szava mély megvetésről tanúskodott, ahogy a gondolatait is átitatta a gyűlölet. – Paulnak minden oka megvolt rá, hogy…
– Az még a senki földje volt – szűrtem a fogaim közt.
– Frászt! – köpte dühösen. Az önuralma csupán egy vékony cérnaszálon függött. Egész testében reszketett, közel állt hozzá, hogy elveszítse a kontrollt. Gyorsan megrázta a fejét, majd vett két mély lélegzetet.
Uralkodnod kell magadon! Nem veszítheted el a fejed! Nyugi, Jake! Nyugi! – visszhangzottak a fejemben a gondolatai.
– Emmett és Paul? – suttogta Bella. – Mi történt? Összeverekedtek? – kérdezte rémülten. – Miért? Paul megsebesült?
– Senki nem verekedett össze senkivel – válaszoltam gyengéden. – Senki nem sebesült meg. Ne aggódj! – próbáltam megnyugtatni.
– Te egy szót se szóltál neki, igaz? – világosodott meg hirtelen Jacob. – Ezért vitted el innen? Hogy ne tudja meg, hogy…
– Most menj! – vágtam a szavába. Az elmémet elöntötte a gyűlölet. Hogy jön ez a kölyök ahhoz, hogy veszélybe sodorja Bellát? Mégis hogyan gondolja, hogy engedem neki megrémíteni Őt?
– Miért nem mondtad el neki?
A következő pillanatban Bella kétségbeesetten kezdett levegő után kapkodni.
– Visszajött értem! – fuldokolta.
Szorosan a karjaimba zártam Őt, de egy pillanatra sem feledkeztem meg a veszélyről. Úgy helyezkedtem, hogy minél távolabb legyen a kutyától.
– Minden rendben van – suttogtam lágyan. – Nincs semmi baj! Nem engedem, hogy a közeledbe kerüljön – ígértem neki –, nincs semmi baj! Ez már elég válasz a kérdésedre, korcs? – vicsorogtam rá.
– Nem gondolod, hogy Bellának joga van tudni? Az ő életéről van szó.
– Miért kell megrémíteni, amikor egy pillanatig sem volt veszélyben?
– Még mindig jobb, ha megijeszted, mint ha hazudsz neki – vágott vissza.
– Tényleg úgy gondolod, hogy jobb őt bántani, mint megvédeni? – mormoltam, miközben letöröltem a könnyeket szerelmem arcáról.
– Bella erősebb, mint gondolnád! Kibírt ő már ennél rosszabb dolgokat is.
Összerándultam, miközben képek jelentek meg az elmémben. Szörnyű víziók, ahogy Bella katatón állapotban fekszik az egyik korcs karjaiban. Láttam, ahogy először látogatja meg a fiút. Az arca kifejezéstelen, a szemei fénytelenek. – Ez vicces. – Távolról érzékeltem csak a kutya elégedett hangját. Marcangolt a bűntudat.
Nem tehettem semmisé, amit akkor elkövettem Bella ellen. Pokoli kínt éltem át, amikor láttam, hogy képtelen zenét hallgatni és a mellkasát átkarolva küzd a fájdalommal. Ki akartam nyújtani a karom a vízió felé, magamhoz ölelni, és egyszerűen azt mondani: Itt vagyok.
– Mit művelsz vele? – kérdezte szerelmem aggodalommal teli hangon.
– Semmi különöset, Bella – válaszoltam csendesen, miközben a kutya még mindig az emlékeivel gyötört. – Jacobnak csak jó a memóriája, ennyi az egész.
A fiú gondolatai továbbsodortak. Újabb kép jelent meg: Bella elmerül az óceánban, aztán élettelen testtel fekszik a parton. Éreztem Jacob kétségbeesését, miközben abban reménykedik, hogy még nem késő. De az ő fájdalma semmi sem volt az enyémhez képest.
– Hagyd abba! Nem tudom, mit művelsz, de hagyd abba! – kiáltott rá Bella.
– Hát persze, ha úgy kívánod – vont vállat közönyösen. – De csak ő tehet róla, ha nem tetszenek neki azok a dolgok, amikre emlékszem.
– Az igazgató mindjárt ideér, hogy megszüntesse a rendbontást – súgtam kedvesem fülébe, ahogy meghallottam Mr. Greene-t közeledni. – Menjünk angolra, Bella, nehogy te is bajba kerülj!
– A széltől is óv, mi? – kérdezte tőle pimaszul a korcs. – Egy kis balhétól csak szórakoztatóbb az élet. Hadd találjam ki, neked szórakozni sem lehet, ugye? – Fenyegetően meredtem rá, és megvillantottam a fogaimat. Ha négyszemközt találkozunk, ott helyben darabokra szaggattam volna.
– Fogd be, Jake! – mondta Bella szigorúan.
– Ez nemnek hangzik. Figyelj, ha bármikor újra élni akarsz, hozzám eljöhetsz. – Szerelmem nem látott a gúny mögé, hogy valójában mennyire hiányzik a fiúnak. Sajnáltam őt. Csak egy kölyök volt, aki elveszítette a legjobb barátját. – Még megvan a motorod a garázsban.
– De hát úgy volt, hogy eladod. Megígérted Charlie-nak – nézett rá Bella hitetlenkedve.
– Ja, persze! Csak nem képzelted, hogy tényleg eladom? Az a te motorod, nem az enyém. Nálam lesz, amíg vissza nem kéred.
Valójában emlékként tartotta meg. Kellett valami, ami eszébe juttatja Bellát és a garázsban együtt töltött időt… Nem nehezteltem egyikükre sem. Hármunk közül csakis én vétettem hatalmas hibát.
– Jake…
A fiú odahajolt hozzá. A gondolatai szelídebbekké csendesültek. Nem mozdultam; nem fenyegetett veszély.
– Azt hiszem, tévedtem. Tudod, mikor azt mondtam, hogy mi ketten nem lehetünk barátok. Talán megpróbálhatnánk, legalábbis részemről nincs akadálya. Gyere, látogass meg valamikor! – Utolsó, reményvesztett próbálkozás volt ez, hogy ne kelljen örökre lemondania Belláról.
– Hát… nem is tudom, Jake… – hebegte szerelmem.
– Mindennap hiányzol, Bella! Nélküled semmi sem olyan…
– Tudom, Jake, és sajnálom, csak éppen…
Jacob felsóhajtott, miközben megrázta a fejét. – Világos. Nem számít, igaz? Gondolom, majdcsak túlélem vagy valami. Különben is, kinek kellenek barátok? – Igyekezett leplezni a fájdalmat, amit Bella habozása okozott neki. Ebben a pillanatban nem volt több egy védtelen kölyöknél.

11 megjegyzés:

  1. Szia Drága!

    Én már itt vagyok, mint hűsége olvasód! Nagyon - nagyon jó lett Aby, tényleg megérte türelemmel kivárni. Mindig is kíváncsi voltam Edward gondolataira ennél a jelenetnél / még sok másiknál is. / Jaj annyira tetszett ahogy "becézgeti" Jake-t gondolatban "a kutya", "a korcs". Nagyon sajnáltam Edwardot amikor Jake megmutatta neki,milyen állapotban is volt Bella, tehát az önvád a szokásosnál is erősebb volt. Nagyon szeretem a te Edwardodat, köszönöm,hogy vagy nekünk.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  2. Aby!!!!!!

    Hát..... megérte várni rá, szuper lett!!!!!! Gratulálok.... Szegény Edward... mennyi feszültséget kell még elviselnie???? (Tisztára átéreztem az érzéseit :) ) És ha belegondolok,mi minden van még hátra.... Huh!
    Köszi szépen,

    Drazsé

    VálaszTörlés
  3. SZIA!
    Örülök, hogy itt vagy!:D Örülök, hogy felkerült az I-re a pont!:D Örülök, hogy írsz!:D
    Tetszik az egész úgy ahogy van!:D
    Érdekes,hogy Edward nem tudja a telefonáláskor, nem ismeri, Jacob gondolatát.Nem tudja mit is szeretne!
    Bella az aki rájön miért is kereste őt annyiszor.:D
    Aztán,amikor belelát a gondolataiba, hát az nagyon fájdalmas. De jó,nagyon jól megírtad.
    KÖSZI:zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Gina vagyok remek volt ez a rész élveztem minden sorod. Fantasztikusan beletudod képzelni magad Edward szerepébe. Csak azt sajnálom, hogy a nagy hajszából kimaradtunk.
    Várom a folytatást Szia Gina

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett az egész minden a másik szemszöge és minden leírhatatlan de nem imádhatatlan:DDDD
    Melinda
    u.í:Ügyes vagy!!;)

    VálaszTörlés
  6. UUUrrr Isteennn:O:O imaadomm..:Dez az eclipse-bol is az egyik kedvenc reszem...es edward szemszogebol..huh..nagyon joo:D

    VálaszTörlés
  7. De vártam már ezt a jelenetet Edward szemszögéből.Imádom az ő érzéseit:szerelem,védelmezés,gyengédség,düh Jacob iránt,önirónia,lelkiismeretfurdalás,önmarcangolás....Jacob rendesen megkínozta az emlékeivel.De Edward még igazán ezen is átlát,Bella hiánya miatt vagdalkozik,és vhol Edward még ezt is megérti.Jó,hogy újra írsz nekünk!

    VálaszTörlés
  8. Végre, már alig vártam.Csak így tovább!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Aby,
    Én eddig a "néma olvasók" közé tartoztam, gondoltam, most itt az ideje, hogy írjak. Először is gratulálok az államvizsgádhoz! Örülök hogy újra itt vagy, és hogy írsz nekünk:) Nagyon vártuk már:) Remélem ez a fejezet neked is hasonló örömöt és kikapcsolódást jelentett, mint nekünk!

    Szeretettel, Anita

    VálaszTörlés
  10. Szia Aby!

    Örülök, hogy visszatértél, és van friss, amiről el kell mondjam, hogy nagyon jó lett, és érdemes volt rá várni.

    Nagyon jó volt Edward szemszögéből is olvasni. Mint mindenkit, engem is szinte jobban érdekel a történet Edward szemszögéből.

    Gratulálok az államvizsgádhoz. Én is hasonló cipőben voltam, és immár én is friss diplomásnak számítok. Sokat jelentett nekem, az hogy a sok tanulás közben pihenésként olvasgathattam a te illetve a tiédhez hasonló történeteket.

    Várom a frisset.

    Gratula

    Niko

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól írsz, gratulálok!
    Minden sor, minden gondolat izgalmas, és jó őket olvasni.
    Remélem, hogy jön a következő hamarosan, legszívesebben az egész napomat ennek az olvasásával tölteném!
    (Bár így legalább a munkámmal is foglalkozom egy kicsit)
    Gyerünk, gyerünk, jöjjenek a frissek!!!!!!!

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected