A Thunderstorm blog bemutatkozik


Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon az Eclipse-et olvashatod Edward szemszögéből. Mit érzett, mikor Bella visszautasította a leánykérést? Hogyan élte meg, ahogy Bella és Jacob barátsága egyre szorosabbá válik? Mi játszódott le benne, amikor távol kellett maradnia a tűzvonaltól, és amikor végül szemtől szembe állt Victoriával? Remélem, minderre fény derül a történetben. :)

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>


Idézet

„Alszik. Üldözte őt a sors ezernyi bajjal,
És mégis élt, amíg mellette volt egy angyal.
Meghalt. Oly egyszerű a magyarázata:
Mikor a nap lemegy, beáll az éjszaka.”

/Viktor Hugo/



2011. február 28., hétfő

3. Óvintézkedés (3. rész)



Sziasztok!

Meghoztam a legújabb fejezetet és vele együtt a meglepetést:
Atyus több mint egy hónapja egy honlap létrehozásán fáradozik, íme:
Kattintsatok a képre! :)
Ide került fel a meglepetés novella, amit a következő linken érhettek el:
Ezzel szeretném meghálálni Nektek a kommenteket az előző fejezetrészhez és a türelmeteket, amivel kivártátok, hogy összeszedjem az erőmet. :)
Jó nézelődést kívánok a honlapomon! :)

Csók!
Aby



SZERELMEM BÁNATOS ARCKIFEJEZÉSÉT LÁTVA HALOTT SZÍVEM ÖSSZESZORULT, miközben szorosabban zártam védelmező karjaimba.
– Oké, mindenki menjen azonnal órára! – mondta az igazgató szigorúan, megjelenve a hátunk mögött. – Utat engedne, Mr. Crowley?
Mr. Greene gondolatai lassan kúsztak be az elmémbe. Nem értette, mi okozta a felfordulást a parkolóban.
– Eredj iskolába, Jake! – súgta Bella aggodalmasan a fiúnak.
Elengedtem Őt, de a kezét még mindig fogtam, és újra magam mögé toltam.
– Komolyan beszélek! Mire megfordulok, aki még mindig itt ácsorog, azt bezárom ma délutánra! – fenyegetőzött az igazgató, átverekedve magát a körénk gyűlt tömegen.
A büntetés ígérete lassan szétoszlatta a bámészkodókat.
– Ah, Mr. Cullen! Valami problémánk van? – kérdezte, mikor észrevett minket.
– Nem, semmi, Mr. Greene. Éppen órára igyekeztünk – válaszoltam nyugodt hangon.
– Remek, remek – bólogatott. – A barátjával, úgy rémlik, még nem találkoztam. – Végigmérte a fiút, miközben arra gondolt, hogy vajon mi dolgom lehet egy ilyen kétes kinézetű alakkal. – Talán egy új diákunk?
– Nem én – szemtelenkedett Jacob.
– Akkor azt ajánlom, hagyja el az iskola területét, fiatalember, de nagyon sürgősen, mert hívom a rendőrséget!
A kutya szélesen elvigyorodott: Állok elébe! Úgyse jártam még Charlie-nál az őrsön. Épp ideje benéznem hozzá! – Éreztem, hogy a kezem ökölbe szorul, ahogy meghallottam a pimaszságait a fejemben.
– Igenis, Uram! – szalutált, tovább ingerelve Mr. Greene-t és engem is.
Felült a motorjára, majd berúgta. Játszotta a nagylegényt: éles szögben megfordult, aztán távozott egy „Még találkozunk!”-ot hátrahagyva az elmémben.
– Mr. Cullen, elvárom, hogy figyelmeztesse a barátját, a jövőben tartózkodjék az efféle illegális behatolástól! – fordult hozzám az igazgató.
Újabban bűnözőkkel barátkozik? – kérdezett rá az elméjében.
– Nem a barátom, Mr. Greene, de át fogom neki adni a figyelmeztetést – ígértem szenvtelenül.
– Értem. Ha esetleg valami kellemetlenségtől tart, én igazán örömmel…
Azért az a fiú legalább kétszer akkora, mint a mi Edwardunk.
– Nincs ok az aggodalomra, Mr. Greene! Nem lesz semmiféle kellemetlenség – biztosítottam.
– Hát remélem, hogy igaza van – zárta le végül a dolgot. – No, akkor ideje órára menni. Ez magára is vonatkozik, Miss Swan! – nézett Bellára.
Határozottan bólintottam, és sürgetően magam után húztam Őt.

– Jól vagy? Biztos, hogy be akarsz menni? – faggattam suttogva, mikor kellően eltávolodtunk az igazgatótól.
– Igen – válaszolta, de láttam rajta, hogy valami nagyon is foglalkoztatja. Nem volt lehetőségem rákérdezni, mert Mr. Greene ott volt a nyomunkban.
Az angolóra már elkezdődött; gyorsan leültünk a helyünkre. Mr. Berty épp egy Frost-verset olvasott fel. Bosszantotta a késésünk, de nem tette szóvá, nehogy kizökkenjen a költemény ritmusából.
Bella hirtelen kitépett egy lapot a füzetéből, és kapkodva írni kezdett. Érdeklődve figyeltem kezének mozdulatait. Mikor elém tolta a cetlit, már pontosan tudtam, hogy mi áll rajta.

Mi történt? Mondj el mindent! És felejtsd el azt a hülyeséget, légy szíves, hogy engem kímélni kell!

Egy mély sóhajjal adtam meg magam, és mindent leírtam neki a szombaton történtekről:

Alice látta, hogy Victoria visszajön. Puszta elővigyázatosságból vittelek el a városból. Soha nem engedném, hogy a közeledbe kerüljön. Emmett és Jasper kis híján elkapta, de úgy látszik, ösztönösen tudja, hogyan játszhatja ki őket. Menekülés közben hajszálpontosan követte a quileute-ok határvonalát, mintha csak térképet olvasna. Az sem segített, hogy Alice képességeit semlegesítette a quileute-ok felbukkanása. Igazság szerint el is kaphatták volna Victoriát, ha mi nem kerülünk az útjukba. Az a nagy szürke úgy látta, hogy Emmett átlépett a határon, és valamiért úgy vélte, hogy a legjobb védekezés a támadás. Ezt meg persze Rosalie nem hagyhatta annyiban, úgyhogy mindenki felhagyott az üldözéssel, hogy megvédelmezze a társait. Carlisle és Jasper lecsillapította a kedélyeket, még mielőtt a dolog elfajult volna. De addigra már Victoria árkon-bokron túl járt. Ez minden.

Diszkréten elé csúsztattam a levelet, és feszülten figyeltem a reakcióját. Láttam, ahogy összerezzen a félelemtől, miután végigolvasta. Szerettem volna megnyugtatni, hogy az az átkozott nőstény egy ujjal sem érhet hozzá, de erre nem ez volt a legmegfelelőbb hely.
Gondosan kiradírozta a válaszomat, majd írni kezdett a lap tetejére.

És Charlie? Victoria őt is...

Határozottan megráztam a fejem, biztosítva, hogy az édesapja egyáltalán nem forgott veszélyben. Kinyújtottam a kezem a cetliért, hogy válaszolhassak neki, de ő, tudomást sem véve erről, újabb sorokat rótt a papírra.

Nem tudhatod. Lehet, hogy épp ezt forgatta a fejében, mert nem voltál itt. Rossz ötlet volt Floridába repülni.

Feldúltan húztam magam elé a lapot.

Nem engedhettem, hogy egyedül repülj! Amilyen balszerencsés vagy, még a fekete doboz sem maradt volna meg a gépből.

Bella bosszúsan összehúzta a szemöldökét a szavaimra. Olyan bájos volt, amikor haragudott, és a válaszával minden gondomat elfelejttette velem, de csak egy rövid időre.

Jó, tegyük fel, olyan peches vagyok, hogy lezuhan a gép.
Mégis, mit tudnál csinálni ilyen helyzetben?

Elfojtottam egy mosolyt.

Miért is zuhan le a gép?

A pilóta kiütötte magát. Holtrészeg.

Egyszerű. Onnantól én vezetném a gépet.

A válasz magától értetődő volt. Érzéki ajkait rágcsálva igyekezett újra próbára tenni.

Mind a két motor felrobbant, halálos spirálban zuhanunk a föld felé.

Megvárom, míg elég közel kerülünk a földhöz, szorosan megragadlak, kirúgom a falat, és ugrok. Aztán visszarohanok veled a baleset színhelyére, és ott téblábolunk, mint a világtörténelem két legszerencsésebb túlélője.

Rám meredt, de nem szólt semmit.

Legközelebb el kell mondanod!

Egy végtelennek tűnő pillanatig egymás szemébe néztünk. Az arca még mindig falfehér volt; könnyektől csillogó csokoládébarna szemeit nedvesen ölelték körül hosszú szempillái. Győzött! Felsóhajtottam, azután határozottan bólintottam neki.

Kösz!

Villámgyorsan nyúltam a cetliért. Bella értetlenül pislogott, miközben Mr. Berty a padunkhoz lépett.

Nem osztaná meg velünk ezeket a minden bizonnyal érdekes feljegyzéseket, Mr. Cullen? – dörrent rám.
A jegyzeteimet? – kérdeztem ártatlanul, felemelve egy lapot a padomról.
Mr. Berty dühösen vette tudomásul, hogy mindent szóról szóra leírtam, majd visszatért a katedrára.
A minket körülvevő diákok gondolatai a parkolóbeli incidens körül forogtak. Nem figyeltem a halk susmorgásra a fejemben, mert valami sokkal fontosabb foglalkoztatott.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett:) és köszönjük a meglepetést is:)
    Szeretettel, Anita

    VálaszTörlés
  2. Szia Anita! :)
    Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszett. :) Ha gondolod a honlapon is tudsz kommentelni, kíváncsi vagyok a véleményetekre. :)
    Szeretettel:
    Aby

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Gina vagyok ez megint nagyon jól sikerült.
    Remekül bele tudod képzelni magadat Edward helyzetébe.
    Köszönjük a meglepetést.
    Szia Gina

    VálaszTörlés
  4. Szia Morgina!
    Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszett a meglepetés és remélem, hogy új dolgokat is megtudtatok, miután Jacob szemén keresztül is láthattátok az eseményeket. :)
    Hálás vagyok a hozzászólásodért. :)
    Csók!
    Aby

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    nagyon tetszett az egész olyan jól tudod visszaadni Edward nem egyszerű érzelemvilágát gondolatát és cselekvéseinek a hatását hogy miért épp azt csinál amit...
    A levelezés pedig Edward gondolatai nagyon aranyosak voltak és ez az eredetiben is bennem volt pontosítva ez az érzés.Nagyon nagy öröm nekem olvasni influenzásan minden sort!!!!!
    A meglepetés vitte a prímet úgy hogy fejet hajtok ellőtted!!!:)))
    Melinda

    VálaszTörlés
  6. Szia Melinda! :)
    Jaj, szegénykém! Jobbulást kívánok! :)
    Örülök, hogy tetszett a rész. Igen, igyekszem hűen követni az eredetit, és mégsem "tükörfordítani". :)
    Nagyon örülök annak is, hogy ennyire nagy sikere volt a meglepetésnek. :) Remélem, oda is írsz nekem pár sort. :) Névtelenül is lehet ugyanúgy. :) A név, e-mail és weboldal mezők kitöltése nem kötelező. :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit gondolsz arról az írásomról. :)
    Nagyon szeretem Jacob szemszögét is, de ritkán írok ilyet. :) Úgy gondoltam, hogy ide mindenképp hiányzik, mert csak így kaphattok teljes képet. :)
    Neked is köszönöm a hozzászólást! :)
    Még egyszer jobbulást! :)
    Puszillak:
    Aby

    VálaszTörlés
  7. Szia Aby!
    Jó kis jelenet volt!Nagyon tetszett,amikor Edward olvasta Jacob ,meg a tanár gondolatait,és reagálta a dolgokat.A levelezést nagyon bírtam,és Edwardot is,ahogy igyekezettt mindent helyrehozni Bellánál.A repülős párbeszédet ,és Edward megoldásait imádtam!Megyek elolvasom a meglepit is!
    AAby!Még a nyáron elolvastam a Full moon törid,és nagyon sajnáltam,hogy júniusban abbahagytad.Ha lesz időd ,nem tervezed folytatni? Nagyon szerettem olvasni!

    VálaszTörlés
  8. Szia Zeno!

    Először is szeretném megköszönni, hogy regisztráltál a honlapon. :) Gratulálok Neked, mint első felhasználónak! :) Nagyon örülök, hogy tetszett a rész. Igen, Mr. Greene gondolatai az utolsó pillanatban kerültek bele a fejezetbe, és én is imádtam őket. :) A lelevezés pedig ugye így zajlik a könyvben is. :)
    Én is imádom azt a történetet és írni is nagyon szerettem. :) Tervezem folytatni, ha a blogokkal kapcsolatos dolgok lezárultak, akkor mindenképp. :) A hétvégén remélhetőleg felkerül a Frantic love című történetem új fejezete. Ehhez gyűjtök éppen "háttéranyagot." :) Ahogy a honlapon is írtam a köszöntőben, 3 blog fog maradni a 17-ből. Igen, ennyi történet és novella... mindegyik külön blogon. Nagyon boldog vagyok, hogy végre létrejött a honlap, és hogy Atyus ilyen gyönyörűen megcsinálta. :) Így sokkal, de sokkal egyszerűbb dolgom lesz. :) Remélem, hogy most már semmi sem áll az utamba, hogy folytathassam Jaed történetét. :)
    Puszillak:
    Aby

    VálaszTörlés
  9. Szia Drága!

    Megint jól sikerült ez a fejezet is. Nagyon tetszettek Edward gondolatai a levelezés közben. A kedvenc két mondatom "Egy végtelennek tűnő pillanatig egymás szemébe néztünk. Az arca még mindig falfehér volt; könnyektől csillogó csokoládébarna szemeit nedvesen ölelték körül hosszú szempillái." Ez olyan gyönyörű lett.
    Olyan jó, hogy beleszőtted Jake, és az igazgató gondolatait is, jobban belelátunk így, ahogy Te írod. Várom a folytatást. A meglepi fantasztikus lett. Első komizó lettem, éljen!
    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  10. Szia Anyu!

    Nagyon köszönöm! :) Ez a két mondat nekem is kedvencem. :) Nagyon örülök neki, hogy Neked is. :) Az az érzés volt bennem akkor, hogy abban a pillanatban megfagy köztük a levegő. Edward pedig az örökkévalóságig képes lenne akárki szemébe belenézni, de nem Belláéba. Ahogy kifinomultan tökéletes látásával fürkészi Bella arcát, elgyengül. Ezt azt érzést szerettem volna megmutatni. Remélem, sikerült. :)
    Úgy gondoltam, hogy a novella tökéletes nyitó írás lesz. :) Azt hiszem, nem tévedtem. :)
    Holnap fel is kerül a honlapra a következő: egy régi-új novella. :) A címét egyelőre nem árulom el. Az legyen meglepetés. ;)
    Puszi: Abyd

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected